středa 11. listopadu 2009

SP Brno, Vertigo Open Bratislava


Poslední dva roky se převážně pohybuji ve světě boulderingu, ale Světový pohár v Brně nebývá každý rok a já jsem letos vzhledem ke svým výsledkům na ČP měla možnost startovat v seriálu SP obtížnost. Je mě docela jasný, že se svými cm+kg nejsem na většině závodů ideální somatotyp pro dané vytrvalostní cesty, ale říkala jsem si: "Co kdyby náhodou? Třeba bude i bouldřík.". Nebyl. Nevadí, nakonec jsem byla ráda, že jsem v sobe našla tu odvahu a aspoň jsem to v mém "Brně" zkusila. A poslední musí přece taky někdo být. Závod SP vyhrál korejka Kim Ja-In před M. Vidmar a M. Markovič ze Slovinska.

V sobotu dopoledne jsem sepořádně vyspala, vzala auto a jela si "spravit náladu" na závod Vertigo Open do Bratislavy. Na nové super bouldrovce (s perfektními bulharskými chyty od firmy HRT), připomínající fontáčské kameny, bylo pro kvalifikaci postaveno 27 bouldrů. Přijela jsem trochu později , a tak, když jsem měla finále jisté, vynechala jsem i pár bouldrů, abych si nechala ještě nějaké síly na finále. Tam jsem dala 5 topů na 5 pokusů, stejně jako V. Kostruhová, ale holt těch pár bouldrů z kvlifikace chybělo, a tak to bylo 2.místo. Třetí skončila domácí Zuza Čintalová.

1 komentář: