středa 13. října 2010

Fesťák a MČR

V tradičním termínu a skoro už s tradičním deštivým počasím proběhl na konci srpna v Teplicích nad Metují filmový festival. Letos bylo jednou z doprovodných akcí MČR v boulderingu.
Docela jsem si věřila a měla jsem i natrénováno, takže kvalifikaci, která se lezla  místo ráno (to vstávání nanic bylo super!) až odpoledne jsem v pohodě vylezla 4 bouldry na Flash. Finále se oproti plánu konalo až v neděli dopoledne. Moc mě všechny ty změny nenadchly stejně jako nedostatečné žíněnky, výron v kotníku už jsem takhle jednou zažila a nic moc příjemnýho to není. V prvním finálovém bouldru jsem nedokázala se svou výškou nacpat nohu pod sebe a musela problém  řešit příliš silově. Na dalších bouldrech už jsem se nedokázala dát dohromady a bylo z toho 4. místo. Pro mě teda nic moc. Ale sport je sport.

Žádné komentáře:

Okomentovat