čtvrtek 25. srpna 2011

Vynucené volno :(

Zranění se lidem nevyhýbají a výjimkou nejsem ani já. Na Mejcupu v listopadu loškého roku jsem odstoupila z finále kvůli bolestem ramene, které jsem si poranila mimo lezení.
Po 6-týdenní přestávce jsem si myslela, že snad už bude vše v pořádku, ale rameno mě při intenzivnějším tréninku přece jen zase začalo pobolívat. Absolvovala jsem sice i první závod ČP v boulderingu ve Flash baru v Brně a 3.místo bez výraznějšího tréninku bylo pro mě až překvapením, ale rozhodla jsem se, že raději absolvuji i podrobnější vyšetření a s tím i vynucenou lezeckou přestávku. Rameno jsem měla trochu posunuté mimo a naštěstí vše spravili fyzioterapeuti a rehabilitace.
Půl roku bez lezení uběhlo díky hodně zkouškám ve škole docela rychle, a tak jsem se už s doufám navždy napraveným ramenem vydala na rozlézacích čtrnáct dní do Arca. Chtěla bych se zase vrátit k závodění, a tak jsem byla ráda, že jsem v Arcu mohla být i u MS a nabrat velkou motivaci být zase "u toho", ne jen jako divák.


1 komentář: